lördag 16 augusti 2014

Jag har trampat på en landmina.

Alla minor som Herman skriver om är aktiverade dom närmaste fyra veckorna.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/hermanlindqvist/article19373405.ab

En sådan trampmina är om man glömmer lägga till ordet ist eller ism.
Jag står för vad jag skrivit. Dock att jag inte menar att alla muslimer är onda. Därför så ska jag skriva islamister i fortsättningen och inte ordet muslim. Jag har nu lärt mig att det är viktigt, med att lägga till ordet ist eller ism till ordet islam. Då accepteras det helt. Alltså islamist eller islamism.

3 kommentarer:

  1. Ja, det är nog lämpligt att använda Islamist ,för dom är verkligen att jämföra med Nazzarna på 30-40 talet.. Tycker det är trist att ytterligare en person som INTE anses vara "tillräckligt liberal" drivs iväg från oss inom KD.. =( .. Varför petar man inte bort dom som står för långt till vänster, sånt har ju tyvärr inte hänt! =(

    SvaraRadera
  2. Om islam är som nazism så är islamism som SS-einsatzgruppen.

    SvaraRadera
  3. https://www.youtube.com/watch?v=Ry3NzkAOo3s

    Se gärna detta klipp på denna fantastiska, libanesiska kvinnliga advokat när hon talar om PK och islam

    SvaraRadera