söndag 25 januari 2015

KD mitt livsverk.

SVT verkar ha tagit som sin huvuduppgift att vara antiSD. En dag med repriser flera dagar i rad, kan vi se programmet Fosterland. Ett program med udden riktat mot SD. Samma sak på söndagarna med programmet Blå ögon. Ett program som ska framställa SD som ett rent mördarparti. SVT Forum där det nästan varje dag debatterar hur man ska kunna eliminera SD. Alla övriga partier får delta i denna häxjakt mot SD utan att någon gång en representant för SD får vara med i panelen. Nästan varje dag så sitter en panel i en TV soffa och spyr sin galla över SD. Så pågår det varje dag. För att inte tala om Aftonbladet och Expressen. SD får vara som en "piltavla" där alla andra partier och medier står och kastar sina pilar och den som träffar mest nära jimmie Åkesson i "ögat" får högsta poängen. Bara så konstigt att dom inte har lyckats utrota detta parti. Många frågar mig "Hur kan du försvara Sverigedemokraterna, du som är Kristdemokrat?" Svaret är rätt enkelt. Jag har i hela mitt liv försvarat den som blivit mobbad och förföljd. KDS startade 1964 och då var jag med om att starta detta parti. KDS blev lika förföljda då som SD är i dag. Trots detta eller just därför, har jag allt sedan dess kämpat för att KD ska få framgång. När jag nu ser hur man mobbar, förföljer, hånar, ljuger och orättvist kastar skit på SD så kan jag inte låta bli att ställa mig på deras sida och försvara dem. Däremot har jag aldrig övervägt att lämna Kristdemokraterna. KD är nämligen en del av mitt livsverk och jag menar att man ska vara trogna sina skötebarn så länge man lever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar