tisdag 8 mars 2016

Bensinbomber i Syrien?

Arne Olsson ROSEN Rosen Rosentwist. HAR BLIVIT BLOCKAD I 7 DAGAR FÖR ATT HON SKREV SANNING OM KRISTNA SYRIER.. LÄS NEDAN... Jag har i många år predikat om hur farliga Islam är. Jag varnade förra året om att Assard INTE är en diktator. Jag har alltid källan i mina inlägg, de får jag genom att träffa folket som varit med i kriget. Förra året träffade jag en kristen syrisk kvinna på vårdcentralen här i Jönköping, hon skakade och grät. Jag frågade henne om jag kunde hjälpa henne, jag orkar inte längre sa hon. Så började hon berätta sanningen om Assad och Syrien. Jag tillhör de som kom till Sverige först, hit kom jag och några fler kristna syrier. Att vi kom hit betor endast på Assard som är de kristnas räddning, han hjälpte oss att fly undan våra mördare som utrotat våra släkter. Mina två döttrar 7 och 9 år blev våldtagna av IS, efter våldtäkterna skar de upp mina barns underliv. Jag skulle se på annars skulle de spika upp mig på ett kors, tills jag dog. Jag får se mina älskade barns huvud falla på marken, de spelar fotboll med deras huvuden. Jag flyr precis exakt i rätt tid, när de vänt sig ifrån mig. Den som hjälpte mig, var Assad vi kristna hade en plats som han hade gjort till en förvar för kristna, Assard såg till att vi fick komma ur landet. Mina flickor plågande bilder och skriket gör att jag har mardrömmar dygnet runt. Nu påstår de att Assard slänger ner bensinbomber på folket i Syrien, det är lögn och åter lögn. Jag har pratat nyligen med en vän i Syrien, som sa det finns inga bensinbomber. Detta är också USA lögn, vi har nu bara 5% kristna kvar i Syrien. USA vill att hela Europa skall Islamisternas. Jag fattar inte varför ni i Sverige köper lögnen om flyktingarna, det är ju mördare ni plockat in. De som utrotat de kristna i Syrien, varför låter ni muslimerna våldta ert fina land?? Vi är livrädda, var skall vi fly nu? Mördarna har ni plockat hit till Sverige, de har begått folkmord på kristna och det är precis exakt det de kommer att göra med er kristna i Sverige. Så vakna för Guds skull alla NU, regeringen måste fällas och ställas inför domstol. Läs inga svenska tidningar, de har lögner på 99%, gör som jag sök upp källan. Jag har nu kontakt ned fyra syriska kristna där jag hela tiden blir uppdaterad om läget. Samt får jag information av vänner i Ryssland, Ungern, Frankrike och Tyskland. Sök källan, fäll regeringen för det handlar om folkmord på kristna och INGA flyktingar. Allt byggs på lögner ifrån bla USA. Det är de som är i Afrika där gamarna väntar på sitt byte, hjälpen skall sättas in. VAKNA jag ber er alla att vi måste plocka ut varenda jäkla muslim, här i Sverige råder våra lagar och de som går med på att ändra dem till Islam de skall tillsammans flygas till Syrien, och Assard borde få Nobelpriset pga att han räddat så många kristna ifrån Islamisterna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar