måndag 20 juni 2016

Islam förföljer tom sina egna.

65 miljoner människor på flykt. Men vad ingen talar om är att nästan alla dessa "flyktingar" flyr från islam. En del för att rädda sina liv men på senare tid även för att sprida och missionera för och åt islam. Hörde i går att muslimer ringer på dörrklockan hos andra bara för att kolla så andra muslimer inte visar håret för den som ringer på. De törs inte gå till affären eller ut på stan utan att skyla sitt hår. Talade med en kristen kvinna som trots att hon är kristen bär slöja. Varför bär du som är kristen slöja? Svaret blev. "Skulle mina landsmän få reda på att jag inte bär slöja så meddelar de hem att jag visar mig utan slöja. Följden blir att en lastbil kommer om natten och hämtar min släkt och sedan vet ingen var de tagit vägen." Denna satans religion låter vi svenskar utbreda sig i vårt land utan att försöka hindra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar