söndag 5 november 2017

SVT kör med fake news.

Det går tydligen bra att ljuga med felaktiga ord och att förvrida nyheter så de passar sina syften och hur man ville att det skulle vara. Så läser jag på text TV att en bilbomb sprängts på ett område som behärskas av de "USA stödda Syriska demokratiska styrkorna". Hur kan man kalla rebellstyrkor i ett land för demokratiska? Det rätta namnet på dessa styrkor är ju i stället de USA stödda Syriska rebellstyrkorna som strider mot den Rysk stödda lagliga Syriska regeringsarmén.

3 kommentarer:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom, men jag är den typ som aldrig trodde att jag stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att referera honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskastern som hjälpt mig med mitt eget problem. email: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

    1) kärleksspell
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässa Spells
    4) Äktenskapsstavar
    5) bindande stavning
    6) Breakup Spells
    7) Förvisa en tidigare älskare
    8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
    genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera
  2. Jag är väldigt glad idag med min familj. Jag heter Petra Gabrijel, Min man lämnade mig under en bra 3 år nu, och jag älskar honom så mycket, jag har letat efter ett sätt att få honom tillbaka sedan dess. Jag har försökt många alternativ men han kom inte tillbaka tills jag träffade en vän som drog mig till Dr Isikolo en stavningskastare, som hjälpte mig att ta tillbaka min man efter 2 dagar och allt jag gjorde var att uppfylla och uppfylla kraven på gör det för mig och han gjorde det och jag blev förvånad över att det fungerade perfekt. Jag och min man lever lyckligt tillsammans idag, Den mannen är bra, du kan kontakta honom via e-post isikolosolutionhome@gmail.com Nu rekommenderar jag några seriösa personer som befann sig i denna typ av problem att kontakta honom för en snabb lösning utan stress. Han är alltid pålitlig du kan kontakta honom via denna emai isikolosolutionhome@gmail.com du kan Whatsapp honom via mobilen +2348133261196

    SvaraRadera
  3. Jag vill använda denna gyllene möjlighet för att tacka chef Dr Wealthy för att bota min (DIABETES VIRUS) med sin örtmedicin. Jag har lidit av DIABETES Virus i 5 år nu, och sedan dess använde jag läkemedel som håller mig till idag, men en dag när jag surfar på Internet träffade jag ett inlägg om en dam som botades för DIABETES av Chief Dr Rika så jag bestämde mig för att försöka se om han kunde rädda mitt liv. Lyckligtvis för mig blev jag botad av honom. Jag kan inte sluta tacka honom för vad han har gjort för mig om du har liknande problem kan du kontakta honom via e-post: wealthylovespell@gmail.com

    Chief Dr Wealthy har botemedel mot alla typer av sjukdomslag, ring eller Whats App +2348105150446.

    SvaraRadera